wednesday break my heart

Tröttheten har slagit till, men jag gick i alla fall upp tillräckligt tidigt för att hinna laga matlåda till mig själv, avancerad matkonst i köttbullar och makaroner. Frukosten i form av ägg och bacon dagen till ära har precis lämnat tallriken. En ny arbetsdag ligger framför mig, och jag ser för ovanlighetensskull inte alls fram emot den, igår frös jag nästintill ihjäl, det var fruktansvärt kallt och jag skojar inte ett dugg. Fy farao vad kallt det var! Fingrarna gick inte att röra, dom var slagna av kylan. Resten av kroppen skakade av samma anledning.
//
Igår blev det först middag på Österns Pärla med mamma som var på genomresa, från norrland påväg till huvudstaden. Middag med efterrätt ska tilläggas, sen gick jag hem inväntade Julia som var och åt på Harrys med sin familj. Hon duschade och sen var vi redo för Pitchers. X antal liter öl, en nachotallrik och en hockeymatch senare var jag redo för sängen.
//
Nu. Onsdag. Lillördag, snar helg. Två dagar kvar. Idag ska jag inte göra något av värde alls känns det som, men jag tycker det ska bli riktigt skönt. I morron ska vi dricka öl på Pitchers igen och titta på hockey. På fredag är det ju utgång som sagt, och på lördag åker jag och Julia ned för att titta på Toms match i Sthlm. Lite shopping har vi planerat att hinna med också. Sen är det utgång och ev. pre. häng på Cava...
//
Så. Nu ska jag klä på mig alla kläder jag har för att inte frysa ihjäl, borsta tänderna och göra mig redo för en dag i frysboxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0