You're all I need

Har suttit på våran kvartersrestaurang Consenzo som är tre roomies arbetsplats, inkluderat B-friend.
Har fått i min en smarrig kycklingburgare och en Pepsi Max. Pepsi Max som förövrigt är sjukt underskattat, otroligt gott. B-friend ska jobba hela kvällen och jag utnyttjade deras internet, som är bättre än det vi har hemma i Drömkåken.


Var på jobbintervju imorse, gick finfint och ska tillbaka på måndag. Har fått erbjudande om barjobb också, ska höra av mig och se hur det blir med det.
Livet rullar på här i Oslo, det händer inte allt för mycket häpnandsväckande.
Jag skuttar runt som nån annan hemmafru och tar dagen som den kommer. Idag innehöll den:
- Havregrynsgröt
- Jobbintervju
- Jobbigt besked
- Handla
- Lunch
- Titta på Kenny Begins och somna
- Titta på Kenny igen
- Äta middag
- Följa med G & E för att dom skulle köpa sushi, ångrade kycklingburgaren
- Hem och titta på Made of Honor
- Strunta i den och duscha istället

Och nu är jag här.
Dags för ett gammalt hederligt Greys Anatomy-race och lite te.


/S.

Ps, lyssna på den här.
Jag dör lite varje gång jag lyssnar på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0