Lite orolig

Jag har inte pratat med alex på ett tag, jag börjar bli orolig. Jag har skickat ett sms för flera timmar sedan, men inte fått något svar. För sjutton alex, spela inte så förbannat svårflörtad. Eftersom hon för en stund sedan dessutom publicerade ett inlägg med ett visst sorgligt innehåll vrids min oro upp en aning. Finns det några som du tvivlar på alex? Jag hoppas det inte är kollektivet du tvivlar på i sådana fall. För vi är ju vänner, vi tillhör väl ändå de få som stannar kvar i vått och torrt? Vi viker väl inte ner oss när det är som jobbigast? Och med oss behöver du väl inte tänka för att ha roligt?

Och var har du förresten hållit hus idag. Hon brukar alltid berätta för oss andra vad som händer hos henne under dagen. Det enda jag vet idag är att hon skulle hem till någon, minns inte vad han heter, men det spelar ingen roll heller. För det var bara en aktivitet som skulle ta ett par timmar, sen hade hon inga mer planer för resten av dagen. Men självklart har jag mina aningar om vad som tagit upp hennes tid. Jag har heller inte pratat med karin idag, detta känns inte bra mina vänner. I morgon måste jag ringa. Har de slagit sina kloka huvuden ihop tro?:P
Och Lina har jag inte hört nåt från på länge heller, herregud, hur går det för dig flicka? Har nollningen sugit musten ur dig? Sändy har åtminstone lyssnat på alex order och bloggat en sväng idag, känns mycket bra. Nu vet vi att du lever.

Hur som helst så är det dags för mig att gå och sova nu, mamma kommer och besöker mig tidigt i morgonbitti. Därefter har jag några ärenden nere på stan på eftermiddagen. Busy, busy....

Godnatt
/Em

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0