Give me a call

Hej och hå!
Nu har vi äntligen fungerande internet i Drömkåken. Älskart!
Men vad gör det när man har kanske Oslos tråkigaste liv, det händer precis ingenting.
Ena jobbet går åt helvete och  nästa erbjudande kommer upp, vad ska man säga man är hett byte på Oslos köttmarknad. Typ.
Väntar och väntar. Det känns som att jag inte gör något annat.
Men åter till det ljuva livet här i väst.

Idag åt vi nudlar till middag. Smaka på den ni, inte alltid att man har det så bra. Fan. Jag hatar att leva snålt, jag är inte bra på det.
Jag vill kunna slänga mina pengar omkring mig. Köpa en tröja där, äta en lunch där, köpa en tidning, dricka kaffe ute tre gånger om dagen, sushi till kvällen, ett par nya skor OCH SÅ VIDARE! Mina vänner, ni förstår vad jag menar.
Meningen med livet är att det ska vara roligt medan det håller på- inte skittråkigt och snålt.
Jag börjar hata mitt liv, lite grann bara.

Och inte blev det bättre nu när vi fick internet då min karl börjar spela CS som en besatt. Nu får jag äta mina mackor, dricka mitt te och titta på Vänner helt själv.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0