Trosdag.

Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett kuvert i min postbox. Ett brev. Ett sånt brev man blir glad av, när det stor Nordea över hela kuvertet med små små vita bokstäver på en blågrå grund. Sann lycka finns gömd i de där kuverten, väl förseglat med tre remsor som man måste riva bort för att få ut innehållet. Det där innehållet som är skyddad av att pappret på ena sidan är täckt med de där små bokstäverna som tillsammans bildar "nordea" och på andra sidan finns massa text för att dölja innehållet för utomstående med nyfikenhet. 
//
Jag hade betalt in för mycket pengar till ett företag när jag betalade räkningar, förmodligen dubbelbetalt. Skulle inte förvåna mig, hur som. Cash is king och nu fick jag pengar jag inte hade en aning om att jag skulle få. För ärligt, så har jag inte märkt att jag betalat för mycket. Tjejen med kollen, jo tjena!
//
Nu är jag rejält hungrig, och jag har faktiskt en dejt på "nya" Waynes om en kvart. Elelr 14 minuter, beror på hur man ser saker och ting. Jag ser det om en kvart. Så, jag borde förmodligen klä på mig och dra mig nu, eller, det förväntas nog av mig att jag ska göra det. Och jag gillar inte när saker bara förväntas sådär. Men jag har lovat. Och jag brukar försöka hålla det jag lovar.
//
I morron är jag ledig. Nästan. Sug på den ni. Sucker. Fuckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0