torsdag.

Jobb. Jobb. Med kameran vid huset, ska gå lös med en massa bilder som mamma beställt. Hoppas på att vädret där ute är bättre än vad det är här. Efter jobbet har jag tvättstugan, bra torsdags göra har jag hört. Måste först köpa tvättmedel och sköljmedel bara, tog nästan slut sist har jag för mig. Sen ikväll har jag två alternativ, alt. 1 utgång med Perssons Pack på Promoe. Alt. 2 åka ut till Skutskär och rida ikväll samt sova över och rida i morron. Båda är heta, men eftersom jag är ledig på fredag så lockar just nu K mest. Men det kan ändra sig - absolut.
//
Eller ledig och ledig, jag gillar och säga att jag är ledig i morron bara för att jag är ledig från bygget, men sen jobbar jag ju natt på Subban. Så så värst ledig är jag inte. Egentligen. Sen nattjobb även på lördag. Sen på söndag, hej ledighet! Då har jag och Greppo dejt och jag ska hinka i mig kaffe/te som om jag hade betalt för det. Något jag längtar till.
//
Dessutom. Vilket rån. Jag är fruktansvärt imponerad! Några dagar innan löning.Ingen människa skadad. Helikopterrån. Herregud. Hollywoodfilm nästa säger jag. Jag är så sjukt imponerad vilka genier till rånare det måste vara. Som dessutom sätter polisens helikoptrar ur spel genom att bara strö ut verktyg och muttrar för att det ska verka som om någon har vart där och mixtrat. Men det visade sig att det inte var något fel alls på dem, haha!
//
Te on the go. Nu måste jag jobba! Sista dagen, yeeej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0