Stormwind

Världens tröttaste tjej här.

Har snart tagit mig igenom fyra dagars hårt arbete. Fick dock en härlig uppmuntran idag av min chef, då våran avdelning ökat produceringen med 14%. Det är bra bra bra skit.
Imorgon jobbar jag sista dagen för den här veckan sen får GÄVLE finbesök. Ska bli väldigt skönt att få komma hem en sväng och andas lite, reflektera lite över tiden här i väst.
Utgång är planerad, shopping, storhandla och kalas ska också hinnas med. Sedan far jag tillbaka igen på måndag.

Ikväll har jag även varit på invigning av den nya Nudiebutiken. Gratis öl, är bra om man är sugen på den. Men det var jag inte. Så jag och J drog från alla överspända typer tidigt. En sväng in på Deli och köpa godis och nu är jag äntligen hemma i sängen. Slängt ihop lite packning, men nu orkar jag inte mer.
Dags att dö lite.

Peace.

/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0