Sick n tired

Jag bryter ihop snart. Jag är så jävla trött, dessutom har jag välsignats med en hosta som gör att det känns som om att lungorna har slitits loss från kroppens inre. Halsen svider, ögonen rinner och ja. Snoret har gjort sig påmint. Jag vägrar tro att det handlar om någon form av svininfluensa, jag är mer inne på teorin att det har med en hederlig höstförkylning att göra. Men den kan komma att ta kol på mig. Om ni har tur.
//
Jag vaknade inte för så länge sedan, trött. Fortfarande trött. Och jag kan inte bestämma mig för om jag är hungrig eller inte. Förmodligen inte, jag går nog mest på rutin att man ska äta när man vaknar. Sjuk rutin egentligen, jag har nog inbillat kroppen att den måste ha i sig föda av något slag. Funderar på en fasta, eller tarmsköljning. Hört att det ska vara bra, men jag är endå tvek på det, så jag håller på och kokar upp vatten till något, ännu obestämt. Kanske te. Kanske nudlar. Jag lever som en student, kanske för att jag på pappret är lika gammal som en sådan.
//
Well, well. Nämnde jag att nacken värker också?
//
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0