saturday night fever

Sitter i bussen, vi är tre nördar som spelar allt från wow till bubble shooter. Den fjärde sitter vid förarpositionen och sover. Nu gör det dock inte så mycket eftersom vi står still vid festplatsen, men endå. Utanför regnar det, och regnet, det har förföljt oss sedan i torsdags. Regn varje dag, fast vi har flyttat oss x antal mil genom landet.
//
Men. Jag fryser som en gnu, känns inte som om jag har tinat sedan igår, när monsunregnet tog mig med storm. Klockan 24 går R upp på scenen, nu har det varit buffé, och jag gick loss på kräftorna samt räkor. Rostbiffen låg också lite risigt till. Nu äter folket och tittar på några som uppträder, efter det blir det dans till ett annat band, klockan 10 öppnar portarna, nu är det bara de som även skulle äta som är här.
//
Så. En av oss är magsjuk också. I morron vänder vi hemåt, för den här gången.
//
well well.
//
från en regnig turnébuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0