Ont i magen

Om jag ska behöva lida av denna magsmärta ända tills jag åker, så vette tusan om det är värt det. En molande känsla i magen har drabbat mig i fler dagar nu, från och till i alla fall. Det senaste dygnet har det varit konstant verk, och det gör ont. Riktigt ont. Lite drygt en vecka återstår för mig i detta avlånga land, igår bokade vi boende också. Ja, vi tyckte vi hittade ett skapligt boende för en skaplig peng och slog till på direkten. Det är svårt att veta vad som är ett rimligt pris och när vi bekräftat bokningen fick jag lite kalla fötter och blev orolig att det kanske var för dyrt egentligen. Mina vänner fick då som vanligt rycka in och säga sin åsikt. Och utifrån vad alla nu har sagt, så känns det som att det var ett bra pris i alla fall.

Helgen står för dörren och det känns bra, dessvärre är vädret inte det bästa just nu, men jag ska försöka att inte låta det sätta käppar i hjulet denna gång. Jag har egentligen ingenting inplanerat, men en eventuell avskedsutgång i morgon är inte helt omöjligt. Idag känner jag faktiskt för ovanlighetens skull för en dag i soffan med en fet godispåse i min hand, ovanligt va?! Nej, kanske inte, men det gäller att passa på medans man kan anser jag. En film och täcke är inte helt fel det heller.

Tyvärr så får ovanstående sysselsättning stå tillbaka, det finns tydligen något viktigare jag måste göra. Stefan är hungrig och hans mamma är på turné, och vem ställer inte upp och åker dit och fixar käk om inte självaste jag?! I egen hög person.

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0