On the countryside.

Hemma på landet. I soffan, med benen på bordet, så skillnaden är inte så stor jämfört med hemma. Eller, jag har ju helt hus till mitt förfogande, men eftersom jag är så fruktansvärt barnsligt rädd för det här huset, och framförallt för att vara själv här, så är inte njutningen total. Faktum är att jag är livrädd. Men det behöver ju vi ju inte gå in närmare på. Mina vänner har lovat att vara barnvakt per telefon, och det känns ju bra. Jävligt bra. Att någon bryr sig.
//
Ömsom sitter jag här, och läser bloggar och tidningar, kollar läget. Ömsom läser jag "White line fever" av Lemmy Kilmister. Samma stuk på boken som på en av mina favoritböcker, The Dirt. Än så länge har jag bara läst typ 3 kapitel och kan inte riktigt uttala mig om boken, men det bådar gott ska ni veta...
//
Livet på landet är lugnt kan man säga. Mormor och morfar har tagit sitt pick och pack, och begett sig till sin båt. Dom (läs morfar) ska fiska abborrar i kväll/natt. Vissa roar ju sig med sånt också. Mormor har med sig korsordstidningar deluxe och jag vet att det finns sängar i båten, och i båthuset. Så dom klarar sig nog bättre än vad jag gör, men de har lovat att komma hem till 06 tiden i morronbitt och skjussa mig till bussen alla fall.
//
dessutom. tack Em. Du var världens snällaste idag! tack, tack och tack! :)

Kommentarer
Postat av: em

Vadå idag? jag är väl alltid världens snällaste!

2009-09-02 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0