Nu väntar spåret!

Jag och mamma ska ut i Hemlingby idag igen. Men idag skiljer vi oss åt väl i spåret. jag tar tvåan, och några backar utöver tror jag, mamma ska springa 6 eller 8 km. Men jag tycker nog det är lika bra att vi delat på oss måste jag säga, hon vill nämligen springa och prata hela tiden och jag har fullt sjå med tre andra saker lyfta benen, andas och överleva. Så jag har inte tid och springa runt och prata. Nej.
//
Sen ska vi säkert kasta stockar och göra andra saker där uppe i basen också. Men det återstår att se, då brukar hon också vilja prata, men vid den tidpunkten av vårat tränande brukar mitt ansiktet vara högrött och min andning något ansträngd, så då brukar hon bara få blickar till svar. På sin höjd.
//
Men hur som helst. Visst låter det som om vi har trevliga träningsrundor?
//
Efter träningen har A maten klar hemma, så då ska jag äta. Sen tänkte jag föreslå en fika på stan, Mocca eller vad det nya stället heter ligger ju nära A i söderbacken där. Men först ska jag alltså överleva denna träningsrunda med träningshitler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0