Nu är vi ensamma kvar.

Jag och Julia har precis blivit lämnade ensamma kvar, Em lämnade ifrån sig nyckeln och stängde efter mycket om och men igen dörren för en lång tid framöver. Och det var inte helt frivilligt och lämnade ifrån sig sin nyckel heller, men nu är det gjort. Och jag och Greppo har numera FF. För 365 dagar. Eller 14, man vet inte riktigt med henne, men jag tror nog hon kan bli kvar ett tag. Eller jag hoppas, för hennes skull.
Jag och Julia har hunnit med en hel del på den här kvarten som vi har varit själv, vi har bokat biljetter till LW, sen funderar vi på att även gå på Pink eller Disney on Ice.
//
Men framförallt så har vi tagit mycket vackra och sensuella bilder på oss själva. Enjoy!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0