Nedrans maskin

En sak är säker, om jag lyckas med min vistelse på en annan plats, i ett annat land, om det blir så som jag hoppas. Om det blir så att jag kanske kommer hem om ett år eller så för att fortsätta mina studier, då är det första jag ska göra att skaffa en ny dator. Denna flygplansliknande maskin har gjort sitt och om den håller sig i en vecka till utan att flyga i luften med en smäll så är jag tacksam. Jag spyr galla på denna apparat.

Lördagen känns än så läänge som söndag för mig, lite seg och ointressant sådär. Men det ska vi snart ändra på, jag kommer inom kort bege mig in i badrummet för en helkroppsrenovering och sedan invänta kvällen som jag hoppas bjuder på lite trevligt umgänge och eventuellt utgång på det. En avskedsutgång. Jag har redan börjat prova ut kläder och har minst sagt lite svårt att bestämma mig.

Undrar om jag ska vila lite, rulla runt i sängen och njuta lite av en egen säng innan jag jag hoppar in i duschen....

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0