Mitt kära kollektiv, vad gör jag inte för er?

Nu har jag till och med mäktat med att byta telia mot tre. Jag som varit telia trogen i alltför många år nu och det känns lite vemodigt att bara byta förhållande såhär. Men vad gör jag inte för er?
//
Lina har tre numera, vilket gör att vi kan ringas och sms och nästan får betalt för det, dom är allt bra på marknadsföring dom där på tre. Riktigt så bra är det inte, men eftersom vi är fattiga jävlar så är det bra att det är billigt mellan oss i alla fall.
//
Sen drog jag på stort eftersom mina två bättre hälfter huserar utomlands numera. Emelie i Spanien och Sandy i Norge. Okej, sen kan ju Karin få vara med på ett hörn också, hon huserar from lördag på Island. Den lille.
//
Hur som, tre hade ett tilläggsval som heter Global. Bra grej verkar det som, gör det hela lite billigare att ringa till andra länder. Vilket är bra, för känner jag mig själv så ringer jag en hel del när jag är full, jag menar vem glömmer räkningarna som jag fick efter varje samtal till Guadeloupe i vintras. Inte jag gör det. Förmodligen inte mormor heller som håll på att få en hjärnblödning vid blotta synen av dem. Stackarn.
//
Men nu har jag styrt upp det lite bättre. Lite. Det är lite billigare än 15:60 eller vad det nu kostade att ringa till Guadeloupe. Rena rama jävla fyllerånet! Eftersom jag gladeligen pratade halva natten skall även tilläggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0