M.A.Z.A.R.I.N

Onsdag. Mitt i veckan, helt värdelös dag. Det är för långt till helgen, och helgen innan är för långt bort för att man ska känna av den.
Idag har jag jobbat. Inte överdrivet mycket, men lagom. Sedna mötte jag upp karln och vi tog gratisbussen till IKEA. Strosade runt och tittade på kök- inte för att vi ska köpa ett utan för att det är roligt. Och man kan ju alltid drömma, det är ju gratis. Köpte ett sängbord, tofflor, matlådor (!) bl.a.
Sedan köpte vi en del ätbart i lilla shopen utanför. Sylt, ahlgrens bilar, chips och mazariner.
Mest för att det är rätt billigt och svenskt. Det känns åtminstone svenskt iallafall.
Nu är det dags för en dusch sedan blir det mazariner och Idol.
Och just ja, innan idol måste jag ju göra matlåda tills imorrn. Och alla vet att matlådor är sinnesjukt jobbigt och inte speciellt gott.
Sådeså!

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0