Jag lever!

Tro det eller ej, men jag lever. Jag bor for tillfallet i en del av playa del ingles som heter san fernando. Hyr ett litet ackligt rum utan kok for typ 3000 kr for en manad. Jag dor av allt ackel och anser att jag blir valdigt mycket renare av ett dopp i havet an en dusch hemma i ackelrummet. Sa det blir nog en dusch i havet senare idag, hellre klarblatt saltvatten an brunt ackligt kranvatten.

Har fatt tva jobb, ett som bartender och ett som telefonforsaljare. Sa nu har jag bade ett dagtidsjobb och ett nattjobb. Jag undrar hur detta ska ga. Ikvall blir min forsta kvall bakom baren. Kanner mig valdigt nervos. Framfor baren har man ju statt ett antal ganger forr, men det har blir nat helt nytt.

I morgon borjar jag det andra jobbet ocksa, kanns valdigt spannande lar jag saga. Tjejen som gav mig jobbet tyckte jag verkade lite blyg, sa jag har bestamt mig for att jag maste bevisa motsatsen. Jag masta fixa det har! Det ar ett bra jobb, jag far bra lon, och jag jobbar bara mandag till torsdag mellan 12.30 och 20.00. Det later val bra?!

Ber om ursakt for min glesa uppdatering nu fortiden, men ni forstar att det finns inte sa mycket tid till att sitta vid en dator hela tiden. Inte an i alla fall. Dessutom kostar det ju pengar. Jag saknar faktiskt er darhemma. Redan nu. Det kanns lite tomt utan alla vanner omkring sig. Jag haller ju saklart pa och skaffar nya, men jag saknar ju er anda.

Nu maste jag ga och leta ratt pa nat stalle dar jag kan ata nagot och lana en toalett. Det ar lite lustigt, nar jag var hemma i Sverige, da holl jag mig fran att ga pa offentliga toaletter. Jag hatar ju det egentligen och vill bara ga pa min egenh toalett hemma. Har haller jag mig nar jag sitter hemma i mitt lilla ackelrum och gar sedan ut for att leta pa en offentlig toalett som kanns skapligt frasch. Den dar hemma ar inte sa rolig. Visst ar det ganska lustigt?!

Okej mina vanner, dags att ga. Jag tanker pa er, glom mig inte!

Skot om er!
Puss och Kram/Em

Kommentarer
Postat av: stina

åh men gumman! gud vad underbart det låter eller haha, ska jag vara helt ärlig så låter det ju kanske inte så jävla härligt.

inte när du beskriver ditt lilla äckelrum haha.

men annars så!

Hoppas du har det himla bra nu!

LEEEEV!

puss och kram

2009-09-20 @ 16:24:19
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0