Idag har jag samlat vuxenpoäng.

Det brukar ju inte tillhöra mina sysslor. Men idag har jag införskaffat några, jag har nämligen ringt och flyttat faktura datum och sånt där på mina räkningar. Sen har jag lagat en middag som inte var alltför onyttig och snart ska jag tvätta. Pratade dock med M så jag kanske åker dit och tvättar istället, gillar inte riktigt min tvättstuga här hemma måste jag säga. Mörkt. Obehaglig. Att inte fler blir mördade i tvättstugan är ju ett under.
//
I morron ska jag hänga på Ikea för länge för mitt eget bästa, jag funderar på att samla ännu fler vuxenpoäng genom att skriva en inköpslista, men det känns lite för overkill. Däremot ska jag florera länge och väl bland sakerna och plocka på mig massa små roligheter. Sen ska jag köpa massa fina saker till underbaraste K också, det lär dock inte ske på Ikea...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0