Hur svårt kan det vara?

I torsdags tog jag fram dammsugaren här hemma, satte i sladden och sånt där ni vet. Märkligt nog kom jag aldrig så långt att jag verkligen började dammsuga. Istället stod den bara mitt på golvet, orsakade svordomar ur min mun när jag höll på att snubbla över den och såg bara sådär allmänt otrevlig ut. Idag står den fortfarande kvar och jag förundras över hur svårt det verkligen vara att bara ta tag i det, dammsug lägenheten och ställ sedan undan helvetesmaskinen. Saken är ju den att det dessutom blir likadant varje gång, varje torsdag ska ju jag dammsuga, men nio gånger av tio tar jag fram den och låter den sedan stå där till åtminstone lördag innan jag bestämmer mig för att ta undan den. Vad är problemet liksom?

Den helkroppsrenovering jag pratade om tidigare är nu genomförd och det känns bra. Uppfriskande. Då var det problemet ur världen liksom. Klädproblemet kvarstår dock, och jag misstänker att ett beslut inte kommer tas förrän strax innan bortgång. Inte bortgång som i "död", utan mer bortgång som i "gå hemifrån, på väg för att träffa vänner". Det står nog mellan två klänningar som i modellen är ganska lika varandra, dock skiljer sig looken ganska mycket åt ändå.

Det känns bra nu....Det blir bra det här....Det måste bli bra

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0