home. sweet home.

Hemma från dagens arbete. Lite lätt trött efter en tur på willys också. Nu sitter jag och beställer skivor på nätet, jag är nämligen en av få som fortfarande gör det, men jag gillar att ha skivorna jag tycker om. Och framförallt så tror jag lite på att jag stöttar dem om jag köper deras skivor. Hur som. 
//
Förra veckan jobbad jag en del, den här veckan ser ut att gå samma öde till mötes, hade fått fel schema för helgen så jag är visst ledig på fredag men jobbar lördag. skittrist. men jag försöker bli av med den, jag behöver verkligen en dag att bara vara, utan att jobba och utan en massa andra måsten känner jag. Och jag hade dessutom sett fram emot den här lördagen sen förra seklet känns det som. 
//
Hur som. Jag håller tummarna.
// 
well well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0