Hit the road Jack

Jag sitter i en buss, någonstans på fel sida landet, längsmed fel kust också, jag har bytt höstkusten mot västkusten över en dag, det känns sisådär, min vingar är inte vana att flyga här. Och det regnar, regnet står som spön i backen kan man säga, inte särskilt lockade att veta att man inom en snar framtid ska kliva ut ur bilen i detta väder. 
Hur som, vi har ganska precis suttit nånstop i bilen sen åtta-tiden i morse och det har jag väl egentligen ingenting emot, är det något jag är van vid så är det ju att åka bil, dock känns det lite ovanligt att åka nedåt i landet, vi brukar ju annars ligga som en rem uppåt i landet. 
//
När man åker såhär, känner man verkligen hur litet Sverige är, hur fort man korsar landet och hur fort man tar sig från stad till stad. 
//
Spotify håller mig sällskap i dessa tider och jag har bett trean att göra en ny spellista till mig, vilken jag inväntar med spänning. Är rätt less på den tidigare musiken...
//
Hur som. Förväl Falkenberg. Snart är vi framme... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0