Heeeej!

Sa var det dags for en snabb uppdatering igen da. Bara for att liksom visa att jag lever.

Jobbet gar fint, slog nytt rekord idag och salde ivag 44 paket med melatonin och glycosamin och kanner mig mycket nojd over min insats. I sondags tog jag mitt pick och pack och flyttade ifran bajsnilo ocksa. Nilo ar ett mycket ackligt boende har nere, manga svenskar bor dar, vilket iofs kan vara bra, gemenskapen ar otrolig. Men jag hatade mitt rum och allt var sa ofrascht. Sa jag tog tva av mina nyfunna vanner i handen och drog med dom till ett annat mycket trevligare boende, Las Olas. Vi har tva sovrum, med fyra sangar. Ett vardagsrum med tv, ett kok med ugn och en tvattmaskin. Vi har ett frascht badrum och en balkong med utsikt over poolen. Ja precis, vi har namligen en pool i tradgarden, sa i morse gick jag faktiskt upp i tid och gick ut och tog nagra simtag innan jobbet. Hur skont later inte det?!

Annars sa ar det fest for det mesta, utgang 6 dagar i veckan typ. For tillfallet ar jag trott som ett svin och gar runt som en zombie. Efter de tre senaste dagarna da jag kommit hem fram festen klockan 08.00 pa morgonen ligger jag rejalt minus pa sovkontot. Inte bra emeie, jag vet. Men vad gor man inte...

Och pa lordag, da mina vanner, da far jag finbesok fran sverige. Min alskade mamma kommer ner och besoker mig. Ja, alltsa hon ska inte bo hos mig, utan hon och tva kompisar har bokat en sista minuten med hotell och allt. Fantastiskt trevligt, det ska bli skont att fa traffa henne.

Ja, och i skrivande stund haller jag pa och laddar upp typ asmanga bilder pa min resdagbok, med det verkar ta en fruktansvard tid, sa vi far se hur det gar. Men ni kan ju ga in dar och ta en liten kik senare, sa far ni se ett litet smakprov pa hur min forsta vecka pa gran canaria tillsammans med josefin kunde se ut.

Dags att ga nu mina alskade vanner. Jag saknar er alla och hoppas ni har det bra.
Pussar och kramar/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0