Hat!

Idag hatar jag:

- Att jag drack typ fem glas vin för mycket igår på middagen hos E & L.
Vaknade och 65% av mina hjärnceller hade dött.
- Att jag är helt ensam i (om man räknar alla rum, ink toa och kök) den 11 rum stora lägenheten, en LÖRDAGSKVÄLL!
- Att tvättmaskinen tvättar min tvätt så jäkla sakta.
- Att jag har ont i hela kroppen, inklusive näsan.
- Att jag inte har svenska tv-kanaler.
- Vädret i Oslo, iskallt.
- Att jag inte har något jobb.
- Att jag inte fick äta sushi till middag, det blev nudlar.
- Att jag inte har någon bra film att titta på.
- Att min karl jobbar och inte är hemma och tar hand om mig.
- Penicillin, alla jag känner typ äter det. Ink mig själv.
- Att det börjar eka på mitt bankkonto.
Och det värsta av allt- att jag kommer hata allt precis lika mycket om inte mer imorgon också.
Skit.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0