God mongon.

Jag har precis ätit frukost och på tv:n flashar vakna med the voice. Jag är seg, trött och ja. Allt möjligt. Känns inte skit bra, dessutom värker mina ben, efter gårdagens träningspass i Hemlingby med min käre mor. Värsta jag vart med om på länge, men det är väl ett tecken på att det behövs mer än någonsin också?!
//
Idag väntar arbete på huset som vanligt, sen träning och middag med mamma. Hon har köpt ett turkpack köttfärs, men är ensam hemma så då bjuder hon mig på mat. Haha! 
//
Och sen har vi min numera andra hälft, Greppo. Hon har tenta på lördag och har limmat fast boken i sin högra hand tills dess. Hon har sagt upp all bekantskap fram tills dess. Men på söndag, då jävlar. Då har hon lovat att skrika högst av alla i ett glädjeskrik och sen har hon även lovat en fika. Bra skit, sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0