God kväll.

Jag antar att ni förmodligen redan har listat ut vad jag tänker öppna det här inlägget med. Jag är placerad i soffan, men datorn i knäet och fötterna på bordet. Framför mig tv:n på ljudlöst och ja. Mycket mer än så är det inte, jag försöker komma på vad det blir till middag och om sanningen ska fram så har jag inte en aning. Det lutar åt att jag bakar en pizza, men inget är bestämt. Greppo ville inte ha mat när hon kommer, vilket borde vara vilken sekund som helst. Och efter henne kommer förmodligen en gapande J.
//
Så. Mina tankar ha flugit iväg och jag är rejält sugen på en öl. Kanske övertalar mina kommande gäster om att gå ner och sätta oss och inta en iskall. Skulle inte sitta fel. I morron börjar jag jobba 08:00 och tänker jobba häcken av mig hela dan. Full frys. Full fart. 
//
I can't shake my memories. 
//
På ett konstigt sätt känns det tomt. Jag känner mig fruktansvärt tom. Men, utan egentligen anledning. Mitt liv, mitt beslut. Och det är ju som Julia säger. Alla vet vad Julia säger, haha. Ibland vill jag bara ge mig själv en fet smäll, som min käre vän Håkan en gång sa. "Jag behöver en käftsmäll för att komma i rätt balans". Så är DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0