Free Falling

En lördag i landet i väst. Vaknade pigg och alert 09.01 imorse.
En kopp te på sängen och Idolavsnittet från igår. Lättare frukost och en dusch.
Titta på Into the Blue och somna, vakna och äta en väldigt sen lunch. Ett ägg.

Idag blir en mysdag, handla lite först sedan äta sushi och avsluta kväll med Flickan som lekte med elden. Det blir nästan hela skaran i Drömkåken som kommer gå, väldigt trevligt.
Det känns verkligen att det är lördag idag, en tidig hörslördag. Mysigt.

Tänkte släpa med mig karln till ICA uppe på Frogner så snart som möjligt. Vill handla allt inför imorrn och veckan så det är klart. Hemmafruhormonerna härjar. Även fast jag numer är en arbetande hemmafru. Vilket gör mig okontaktbar på kvällarna. Igår låg jag som ett apatiskt kolli i sängen från det att jag kom hem till att jag somnade vid halv tolv.

Funderar på att ta mig hemmöver till svedala någon helg här framöver, men det ser lite knivigt ut med tåg och så vidare. Men forsättning följer...

Keep the faith.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0