född bakom en byrå.

Jag sitter uppe i min nybäddade säng och kämpar för att hålla ögonen öppna. Karln har inte kommit hem från jobbet ÄN och jag har lovat att titta på Idol innan vi somnar. Århundradets sämsta beslut.
Med tanke på att jag ska till jobbet (mitt nya jobb) imorgon bitti omänskligt tidigt så förstår jag inte varför jag inte sover nu. Men är man född bakom en byrå så är man.

Idag har jag förövrigt varit på mitt livs kortaste jobbintervju, 12 minuter.
Och jag fick jobbet, btw.
Sedan drog jag med G, E och J till IKEA. Tack gud för gratisbussar.
Där jag spenderade lagomt med pengar på kuddar, ljus och en lampa. Som behövdes byggas ihop, avancerad lampjävel. Men fin blev den.
Och den lyser jäkligt bra, vilket är ett plus då jag letade i 10 minuter på lampavdelningen efter rätt sorts glödlampa. 40W, hett efterfrågat men väldigt svårt  att hitta.
Det som ska tilläggas är ju att vi såklart åt köttbullar också.
Lär tyvärr åka tillbaka till inom en snar framtid och köpa ett bord som jag inte fick med mig hem idag Jag behöver lite manliga krafter för det.
Kanske blir strax innan jul det händer, då jag och min karl är lediga samtidigt.

Nu ska jag återgå till mitt filmtittande och självplågeri.

God natt sverige.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0