En shopaholics bekännelser

Jag har just gjort den tvåstjärniga staden Gefle. Och jag är okej nöjd, jackan jag vill ha, en röd fjällräven fanns bara i xs, och xs är för nyfödda. jag har trampat jord på denna planet i 21 år så jag skulle inte riktigt kalla mig nyfödd fortfarande. Så, jag ställer mitt hopp till att jag hinner in på nån naturkompaniet, förhoppningsvis den på kungsgatan i sthlm nästa helg. Jag ska tjata ihjäl mig på Greppo ang. det. Mitt sista hopp. 
//
Vad jag däremot lyckats införskaffa idag är ett par Dr. Martens, svarta. Mycket nöjd där. Sen har jag även köpt fejk skinn till min nya stol som jag numera tjatar om i varje inlägg. Men jag ska skärpa mig där. Jag sprang även på en randig tröja som åkte ned. Och en rutig skjorta. Lite tjockare och rätt lång. Men, jag är mest nöjd över Dr. Martens, jagade mig fördärvad förra vintern efter ett par, men då var jag för sent ute, och jag tänkte inte göra om samma misstag två gånger. Dock gjorde jag det, misstag x2 med jackan. Men jag hoppas, hoppas verkligen att det löser sig nästa helg. Annars är det jag som går bananas på nätet och letar järnet. Yes!
//
Så. Jobb ikväll. Nu har jag nyss ätit. Lyxade till det med pasta fläskfille från 9:an... Dagen till ära. Lördag. Nattarbete ett av två avklarad. Dock blir det nog 100 gånger värre ikväll, löning + lördag. Men va fan, vi är ju fyra i natt hörde jag rykten om igår. Lovely.
//
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0