Dreamhouse

Det är städdag i Drömkåken idag.
Jag tvättar, dammar och vädrar. Och så har jag handlat. Och nu ska jag städa White Room (vardagsrummet). Vi har ju som sagt lite roliga namn på våra olika rum här...
Började min dag väldigt trevligt med Johanna på consenzo, en capucchino och en tidning. Bra start på dagen.
Jag kan ju inte påstå att just den stunden fyllde mig med en massa energi, men det var skönt att starta på det sättet.
Och till alla, imorgon får vi ett bra fungerande internet hit. Bra, bra, bra.

Kvällen bjuder inte på så mycket, vi tar det lite som det kommer.
Middagen idag kommer iallafall att bestå av potatis, korv och ägg.
Än så länge har vi råd att äta riktig mat om dagarna...

See ya, don't wanna be ya.
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0