Det börjar bra.

Sixten. Har förstått att det är allvar. Hon försöker ta hand om mig efter bästa förmåga och igår bjöd hon med mig på J's avskedsfest, eller det var något i den stilen. Men jag tackade nej, jag skulle jobba. Och om jag inte skulle ha jobbat så skulle jag alla fall vart i lite för dåligt skick för sådant. Idag straxt efter att jag vaknade så damp det ned ett sms och en förfrågan om filmkväll med henne och J. Jag avstår dock även den, men en kaffe på stan blir det förmodligen alla fall.
//
Så. Sixten gör sitt bästa bland studier och tentor för att jag inte ska bryta ihop totalt. Det gillar vi.
//
Och Lina, det är inte bara du som lever student livet. Jag gör det också, utan studier och utan alkohol. Men fattigt, det lever jag. Så in i bomben. Och jag vet att frk. Wesslén gör det samma. Och jag tror inte Emelie liver på rom. Så, vi håller ihop endå, trotts allt. 

Kommentarer
Postat av: em

Vi haller ihop mina vanner!!!

2009-09-20 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0