Dagens

Medan alex rullar runt på sveriges gator och torg, medan lina super skallen av sig i en helt annan del av sverige och medan sändy gör rätt för sig i vårt kära grannland norge sitter jag här hemma i min soffa och väntar. Vad jag väntar på? Vet inte egentligen, bättre tider kanske. Det tycks dock bli så att jag då får vänta ett tag och koncentrerar mig därför på vad som kommer hända inom den allra, allra närmaste framtiden. En vän till mig slutar jobbet kl. 18.00, därefter kommer hon hem till mig och umgås lite. När som helst kommer också min telefon att ringa och någon i den andra änden kommer säga till mig att gå ut. Ja, min bror har ju nämligen hört av sig och det är dags att umgås lite, ica maxi är vår favoritsysselsättning tillsammans. Man vet ju aldrig när man får se honom nästa gång så jag passar på nu när umgänge erbjuds.

Annars har jag varit en duktig flicka idag och begett mig till en butik i närheten för att uträtta ett ärende. Faktiskt så var jag ändå bort till ica, för att fylle i papper om icabanken. Vår beresta kollektivmedlem Lina har förespråkat denna bank länge nog nu och eftersom den passar turister mycket väl så har jag nu skrivit under papperna och begärt ett kort hem snarast möjligt.

Nä, om man skulle ta och....

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0