Dagens

Jag har en hel del att göra denna vecka ska jag säga er. Till att börja med måste jag gå till skolan och försöka ta reda på hur det går med min ansökan om studieuppehåll, det är en vecka sedan jag lämnade in alla papper nu och jag undrar om jag ska få något slags besked eller om det bara är att dra iväg nu. När jag ändå är på skolan så ska jag försöka informera alla institutioner om att jag har bytt adress. Jag försöker nämligen få slippa att beställa eftersändning av posten, och har därför skrivit en lista med alla de som jag brukar få post ifrån. Det återstår då alltså bara att ringa runt till alla dessa och ändra min adress.

Idag ska jag också ringa anna och höra hur det går med mitt cv, jag lämnade det nämligen där förra veckan för att få hjälp med att översätta det till spanska. Hon och hennes sambo pratar ju flytande och lovade att hjälpa mig. Om det är färdigt ska jag be henne skicka över det till mig på en gpng så att jag, när jag ändå är i skolan, kan passa på att skriva ut ett x antal antal cv:n. 

Naturligtvis börjar det bli dags att packa också. Flyttpacka, först och främst. Allt ska ner i lådor och säckar för att sedan placeras i ett förråd. I morgon ska jag eventuellt träffa mamma och i sådana fall bör jag låna hennes telefon och ringa Korsnäs lönekontot för att ändra min adress även där (har inte så mycket pengar på min mobil).

Jag ska också gå igenom usb-minnet och se till så att jag har sparat ner allt jag behöver. Dessutom Ska jag träffa massa vänner och bekanta en sista gång innan jag beger mig. I morgon är det middag hos alex med henne och julia (sixten). På fredag ska jag tvätta och städa hela dagen, eventuellt kommer de hit någon som vill besikta min lägenhet också.

Var ska jag börja nu?

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0