Cuz' the DJ is asleep

Sitter i bussen igen, lagom trött. Vi kom fram till vårat hotell i Örebro, eller Pennybridge och vi ska leka lite internationella här på morgonkvisten, klockan 05:10 tror jag att vi stegade in i Lobbyn och fick våra rumsnycklar. Raka vägen upp på rummet, vissa av oss fick för sig att dricka vin och vara sociala. Den sociala biten varade i cirkus 10 minuter innan alla sov som barn. Upp klockan 09:20 för en snabb hygien omgång på toa och sen ner till frukosten. 
Kvart över 10, alltså en kvart innan vi hade beräknat att vara påväg så satt vi i bussen, redo för avfärd. Så, nu är vi påväg hem och har väl lite drygt 20 mil kvar kan jag tänka mig. 
Hur som, nu har jag ju bara rest med sedan i torsdags, men so far so good, kan jag lätt säga att det är det bästa jobb jag haft. Trivs som fisken hela tiden och framför allt - jag behöver inte vara hemma. Dessutom gillar jag att åka bil, buss tja. Vid närmare eftertanke så gillar jag nog att resa på de flesta sätt.
Nu sover alla utom jag och Tomas, hon som kör. Jag fick tillräckligt med sömn i natt, då jag även slumrade till lite i bussen. Men efter ett välbehövligt stopp på macken i natt så fick även jag vara vaken och nattäta. Mycket trevlig sysselsättning.
Så.
Nu ska jag spela lite bubbleshooter och lyssna på spellisten jag finally fick av K3 igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0