cut you

Nu har jag hunnit med en hel del. Lagat mat, diskat, lagat efterrätt, diskat igen, rensat ur lite ur kylskåpet och allmänt gått runt och plockat lite i lägenheten. På fredag när jag får lön ska jag gå ner på stan och köpa hem doftljus i massor, hösten är här och vad är en höst utan ljus?
//
Dessutom, ska jag köpa hem mer te, och köpa några teburkar för allt löste, gillar inte riktigt dom där påsarna man får det i måste jag säga. Mycket som ska inhandlas nu, haha. Likaså har jag bestämt mig för en fjellreaven jacka ( och jag vet att det heter fjällräven), och ett par apsnygga skor som jag inte sett, men som jag hoppas se samma dag som det klirrar till på kontot, dvs. fredag! 
//
Ååå, jag längtar tills fredag! Shopping var ordet, alltid lite roligare att handla när man fått lön än nu, några dagar innan...
//
Dessutom har jag slagit huvudet på något stort idag, beställde hem en massa saker från lush, orkar inte gå ner på stan och handla, tycker det är skönare att beställa hem sakerna från Lush måste jag medge. Men nu jävlar, har jag allt möjligt i en liten låda snart. Badbomberna började sina likaså badbubblet, och det är ju Lush helt klart bäst på!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0