Art. Nr. 334 SB10

God Morgon Sverige! 
//
Ännu en arbetsvecka ligger framför oss. Jag är så jävla trött att jag snart avlider. Men vem har dött av trötthet? 
Om en kvart ska jag vara klar för att kila iväg och jobba, vi tog sovmorgon såhär på måndagen, skönt. Men snart sitter jag på en sten vid en sjö i en skog och lyssnar på musik och tittar på vattnet, det är så jävla fint när vattnet är helt spegelblankt. Sagolikt. 
//
Jag kände för att skriva ett jävligt roligt inlägg, men. Jag är för trött för att få hjärncellerna att fungera alls, min nivå ligger på att försöka införskaffa frukost. Tänk er alltså, det tidiga människostadiet när vi bara hade tre saker i huvudet, mat - sömn - sex. På den nivån är jag idag. Men förhoppningsvis går det över.
//
Så. Nu måste jag kuta iväg. Arbetet kallar.
//
Ps. Om det betyder något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0