you are all gone before daylight

Full fart hela dagen, känns som jag hunnit med en hel del nu. Allt från att ha spenderat lite tid med underbara K till att ha vart i Granngården och shoppat av alla ställen. Jag antar att det är en sånt ställe man inte talar högt om att man vart och spenderat på, men. Men, är man från landet och har lantliga intressen kvar så är man tvungen att ära dessa granngårdar med ett besök då och då.
//
Sen hanns det även med en sväng till ridhuset som moraliskt stöd innan jag landade hemma lagom tills middagen stod framdukad på bordet. Slängde i mig lite mat innan det återigen var dags för stallet en snabbis och borsta ren odjuret och efter det fick jag skjuss till staden och uppskruvnings hjälp av diverse, så jag är nöjd. Mikket nöjd! Nu har jag lite små saker kvar som jag får ta tag i morron. Så som att dölja sladdar och köpa en lång skarvsladd, eller en längre i alla fall...
//
Nu ska jag snart ut i natten. Lite mer pyssel här hemma först bara, uppdatering av Spotify och sånt därn't roligt... Förresten, fick jag igång mitt trådlösa för ett tag sedan, vad kallar vi det då? LYCKA! Nu måste jag ta tag i det här... sen så. Sen så!
Äntligen någonstans att få undan datorerna...
Någon som vet vart man kan gömma en elgitarrförstärkare någonstans?

Kommentarer
Postat av: em

Ne men, vad fint

2009-10-18 @ 22:30:39
Postat av: Sis

Jävligt snyggt måste jag säga.

2009-10-20 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0