yoggimorgon.

Det är så mycket jag behöver lära mig, när jag tänker efter. Jag ligger lite i dvala, jag har ju aldrig varit en s.k känslomänniska, utan alltid varit den där som är rätt lugn. Som inte får panik och som inte blir arg hur som helst, vilket kan göra att när jag väl blir riktigt arg, så lyssnar faktiskt folk. Och blir rädda, eftersom många inte sett den sidan, vilket jag själv knappt har. Men, jag vet att den finns, jag kan blir flyförbannad. 
//
Jag behöver liksom lära mig slåss, ta tjuren vid hornen skulle inte heller skada, att lära mig tro på vad folk säger utan att alltid tveka skulle också underlätta endel. Kväva mig själv är jag dock en fena på, där kan jag nog lära ut en del.
//
Jag minns en gång när jag var med i en krock, båda bilarna blev mos och det låg bildelar överallt, bilen jag satt i stod i ett dike, och det första jag gör är att ta av mig bältet, sen frågar jag den som körde, och alltså också äger bilen om det är okej att jag sparkar upp dörren. Haha, hela bilen är ett vrak och jag frågar om jag får sparka upp dörren. När dörren var uppsparkad så gick jag fram och frågade hur det var med dom i den andra bilen. Sen gick jag och satte mig på ett vägräcke och väntade på att hjälp skulle anlända, medans andra människor sprang runt på vägen i ren och skär panik. Ni kanske skulle kalla det för chock, men grejen är att det är sån jag är. Jag är fullt medveten om vad som hänt, men jag grips inte av panik helt enkelt.
//
Annars kan jag också berätta för Er, min kära vänner. Att jag saknar er. Jag saknar er alla, dock kanske Sandra lite mindre eftersom jag fick en rejäl Sandra dos i helgen. Men om nån dag kommer jag att behöva en ny, och då får jag ingen. Hur som, min kära kollektiv vänner, jag saknar er! Och Karin, jag saknar dig också.

Kommentarer
Postat av: Sis

jag har sett din arga sida ska gudarna veta!! haha! glömmer aldrig när jag slog dej på låret så du fick ett handavtryck, då blev du arg och jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv!!

2009-10-07 @ 13:09:14
Postat av: em

saknar dej med darling

2009-10-07 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0