We.

En arbetsvecka kvar, sen är jag utlånad till KA för en vecka i det norrländska skogarna. Känns bra, känns riktigt bra! Att bryta vardagen såhär... Så, nästa söndag har jag packat en väska och åker till Härnösand och spenderar en natt hos syster. Sen på måndagen åker vi vidare, mamma lät hälsa att träningskläderna ska med då hon bokat Scandic hela veckan (alla Scandic hotell har nya fräscha gym). Sen tyckte jag att jag hörde rykten om att vi ska gästa någon vipkväll längsvägen, det låter jag dock vara osagt...
//
Men nu först, ska jag måla i en vecka och sen väntar en helg, och veckan efter min lilla roadtrip ska jag ut med bandet igen. Så. Det rullar kan man säga. Rull rull. Rule!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0