Tuesday thoughts

Ryggläge i sängen. Med en apelsin och te med smak av nypon. Livskvalité.
Lyssnar på detta om och om igen.
Är helt fucked up i huvudet efter den sinnesjukt långa resan igår. Med min tur så är det ju inte så konstigt att tåget går sönder mitt ute i skogen. Missar anslutningståg och det hela slutar med taxi från Arvika till Oslo med fyra män. Fatta man ju. Fick mig lite sömn i taxin som tur var så jag orkade med diverse bestyr när jag kom hem.
Sedan pinade jag mig igenom århundradets tråkigaste arbetsdag, kom hem och fick korv och makaroner- det räddade mig.
Nu har jag dött en aning, drunkar på Wikipedia och funderar på att sjukskriva mig- För evigt.

Den här tisdagen är fan hemsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0