Torsdag!

Sitter i sängen på hotellet i Luleå. Nyss ätit en räksallad på rummet, i andra sängen sitter mamma och lägger in vad vi sålt idag. Det har vit en lång dag och vi har åkt en del bil, i morron har vi bara ett besök inbokat innan vi vänder hemåt. Besöket vi ska göra är i Arvidsjaur, sen hem hem hem. Eller, i alla fall Borlänge! Nästan hemma.
//
Jag har shoppat en del under turen, tro det eller ej. Idag gick jag lös på en loppis, hittade två skinnväskor som jag slog till på, en till mig själv och en till mor. Sen köpte jag åtta LP-skivor också, som jag ska ha som tavlor hemma. Hela kalaset gick på 80 kronor. Som hittat!
Sen köpte jag ett armband från Pilgrim och en klocka från oxxo. Tidigare i veckan har jag ju införskaffat en Fjällräven jacka och tränings kläder. Känns lovande för min framtid. Haha!
//
Men jag fullkomligt älskar min nya jacka, väska och klocka. Så fina! Jag är mikket nöjd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0