tid att falla fritt

Ett sånt jävla väder, har hört att det är samma i vårt grannland, Norge. Det känns lite bättre då jag vet med säkerhet att det är 28°C i Spanien och att en viss Em har berättat hur skönt det är på stranden och att det är dags att korka upp nu. Jag försöker att inte tänka på det och istället fokusera på bra saker, som vart jag kommer att befinna mig ikväll klockan sju. Och vilket supersällskap jag har ikväll, elite rakt igenom!
//
Jag har hörttalas om diverse utgångar och alkoholaktiviteter men, hör och häpna - de lockar inte idag. Jag har andra planer och känner inte det minsta alkoholsug. I morron är det fullfart hela dagen och likså på söndag, har fortfarande svårt att ta in att jag är ledig två dagar! Känns så jävla bra.
//
Nästa söndag sitter jag i våran silvergråmesil och är påväg norröver. Bara det känns ju så jävla bra.
//
Och sen efter det ska jag ut med bandet på vägarna igen. Allt flyter nu, och allt känns så jävla bra. Jag kan inte säga det fööör många gånger känns det som. Dessutom, nu är biljetter införskaffade till Lars Winnerbäck, Melissa Horn och Anna Ternheim. Guldguldguld!
//
Livet på en pinne, vol 3.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0