Thursday doesn't even start

Vaknade innan klockan idag, det borde ju vara ett tecken på att mitt mission igår, med att sova ut, lyckades? Verkar onekligen så. Känns fruktansvärt bra i alla fall. Så bra att jag funderar på att ringa och väcka Julia. Men det ska jag inte göra då risken är stor att hon blir sur och stänger mig ute i några dagar, och det vill man ju inte riskera! Inte när vi ska gänga stadigt ikväll alla fall.
//
S kommer hem idag. Känns bra, då vet jag vart jag har henne. Vi har rätt intressanta sms-konversationer på jobbet också. Vi diskuterar allt från att stora redbullburkar ha dykt upp till att hon äter makaroner och pesto, däremellan klämmer vi även in att det är dags för en rejäl urspårning. Men framförallt gillar jag mitt sms här om dagen när S nyss meddelat att hon kommer hem och att vi ska ut. "Ska den där med också?" Och S fatta galloppen direkt, och meddelade den goda nyheten att den där är kvar och jobbar. Så vi kan leva helt fritt. Perfekt.
//
Nästan så att Lina borde lifta hem också. Nästan. Annars väntar vi gladeligen till den 19 dec kl 17:58 när hon rullar in på stationen.
//
Nu ska jag ta bort frukosten från bordet och göra mig klar för ett dagsverke. 
//
well well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0