this is it

Filmen var bra, helt okej. Jag och mamma gick för första gången på bio i Luleå. Man ska vidga sina vyer har jag hört! Nu är jag tillbaka på rummet och ligger i min säng. John Blund knackar på ögonlocken och han får snart ta mig.
//
Nu rabblar mamma morgondagens schema.
08:00 - 09:00 Träning
09:00 - 09:30 Duschning
09:30 - 10:00 Frukost
10:00 - 11:00 Gå på stan
//
11:00 Lämnar vi Luleå för Älvsbyn och därefter ska vi på någon vip, en öppning av en galleria i Boden. Där ska vi befinna oss 16:00 och sen åker vi tillbaka till hotellet i Luleå vid 21 tiden. På fredag ska vi vara uppe med tuppen och åka till Arvidsjaur, och efter det så vänder vi söderöver. Alltså hemåt. Mamma dumpar av mig efter en liten avstickare i Borlänge där jag ska jobba vidare medans hon fortsätter hem.
//
Så allt väl.
//
Jag har fått en hel ny träningsgarderob på den här turen. Känner mig som Anja Pärsson i slimmad Craftoutfit. Haha! Men det gick faktiskt något lättare att jogga i sådana byxor istället för mjukisar. Eller så är det bara känslan av att allt är nytt som gör det hela Lite roligare och Lite lättare. Det lär väl visa sig...
//
Dagens dagens.
Mamma: Jag måste köpa en tandborste! Vill du ha något, en frukt kanske?
A: Neej, men jag behöver tamponger
M: Men vad ska du med dom till?
A: Stoppa upp i näsan, vad tror du?!
M: Jaja. Jag tänkte inte så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0