the wife is speaking

Spelarfrun har varit och tittat på innebandymatch. Och förmodligen dragit på sig en förkylning, känns bra. Halsen svider. Huvudet är inte riktigt med, men. Men. Jag kommer inte att dö för det, herre, förkylningar kommer ju och går som pesten it self. 
//
Greppo satt nyss och åt kladdkaka direkt ur formen, jag gillar den nakna ärligheten som råder, vi vet att den andre inte bryr sig om man gör det. Lika så gå på toa med öppendörr, eller som igår när tidigare nämnda fes i soffan så jag trodde att både byxor och soffa sprack. Ett gift gammalt par, må så vara, men jag trivs med att ha henne här. 
//
Nu ska vi ner på stan, ta en fika och bara vara. Just ja, vi ska äta något också. Har hört att det är bra, har hört att man bör äta på lördagar. Äntligen fått igång Spotify också, var tydligen ett känt fel just nu hos Spotify, om man använder mac alltså. men nu är det löst, för stunden alla fall.
//
Nu kissar hon med vidöppen dörr igen. Sen ska vi gå. Tror det blir en Waynes. Eller en Java. Eller en George. Förmodligen inte den sist nämnda, och jag hoppas på det första... Greppo konstaterade precis att om vi hade vart lite fina i kanten och försiktiga hade vi aldrig kunnat umgås, det hade aldrig gått. Våran vänskap går ut på kiss och bajshumor och att vara så äckliga som möjligt. Det är skönt att man inte behöver tänka på nått i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0