teardrops on fire

Hur fan ska jag hinna med att andas? Shit vilket tempo jag har fått upp nu, inte en lugn stund - och som jag älskar det. Jag har saker att göra hela tiden, och har jag inte det så verkar det som om jag lyckas skaffa mig! Underbart var ordet! Nu har jag 3 dagar av byggjobb kvar, sen är det helg! Och då har jag en dejt med min käre far, han fyllde år i måndags så då ska vi ut och äta... Sen på söndag åker jag, till Norrland. Underbara Norrland! Jag ska packa med kameran och ta massa bilder. Kommer ju att kännas som semester att resa nu, eller ja. Inte om jag måste gå upp tidigt, men i övrigt så. Semester! Två nätter i Luleå vet jag att det blir, det var ungefär så mycket som jag lag på minnet i morse när jag pratade med mamma. Och då hoppas jag på minst ett besök på Tallkotten!
//
Nu ska jag ner på stan för några ärenden, sen har jag dejt med min mor 17:15. Vi ska ut till Hemlingby och springa, och kasta stockar. Jag kanske återvänder med en film om hon är på humör.
//
Och det har släppt en sten från mitt inre. Fy fan va skönt, rent ut sagt. Jag kan inte beskriva känslan som råder i kroppen nu. Oron har liksom släppt, och nu kan jag inte annat än skratta åt alltihop! Så jävla underbart är det, eller det kan bli. Nu är det bara så fruktansvärt skönt! Haha! Ett leende på läpparna vore väl inte för mycket begärt? ;) Jag har ett alla fall!
//
Och i morgon anländer fönstren till bygget. Det sägs att dom är 6.40 m höga! Jag står redo med filmkameran när de ska resas kan jag lova!
//

Kommentarer
Postat av: em

Men HALLA!!!! ar vi vanner eller????!! varfor sa lycklig?? tell me!

2009-10-20 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0