T-t-torsdag

Precis kommit hem, först var jag och jobbade en sväng på huset, efter det var det raka vägen hem och svida om för en dejt med Greppo, jag är lite som ett barn numera så hon släpar med mig dit hon ska, idag har vi hängt på högskolans bibliotek bland annat. Sen åt vi lunch och fikade nere på staden innan det blev en snabb visit hos någon butik på flanör. Gick hem, och pratade med Elin, så hon hämtade upp mig någon timme senare och sen bar det iväg till underbara och älskade K. Hon hade några lite mindre roligare punkter på schemat och när det var avklarat så blev det lite lek. Jag halkade mitt i en rusning och låg raklång på marken framför henne. Smidighets ministern själv.
//
Nu är jag dock hemma igen och har väl inte så där super mycket för mig. Funderar på att slå igång den där dumburken som är placerad på väggen. Jag överväger noga om det är värt att resa sig för det. 
//
Så. Det var väl dagen i stora drag. I morron väntar en helvetesdag med tre jobb. Men det man inte dör härdas man av försöker jag numer intala mig själv. Såå far såå good. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0