Storm steg emot helg!

Nu har jag precis kommit hem och ätit middag. Full fart hela dagen, utom möjligen på jobbet då det blev mycket stillaståendes idag. Men, nya tag i morron antar jag. Det roligaste som hände var att det kom en lastbilschaffis som inte pratade svenska, och det är ju ingen katastrof. Men han kunde inte ett ord engelska heller, så vissa problem uppstod när vi skulle förklara "fack" (som i brevfack) paperfack, men det gjorde ju nu ingen större skada eftersom han inte förstod, och han förstod nog ännu mindre när vi nästan avled i ett skrattanfall.
//
Sen blev det en lunch på Golfen innan jag åkte hem och så fint "smälte" maten som en klok (?) människa sa. Det var alltså mamma som nämnde något om att vila efter maten, och det är man ju aldrig omöjlig på, inte när folk beordrar till vila alla fall. Mikket trevlig! Så, efter att ha vart i Hemlingby och träffat på Jessie och Paulina så bar det av hem för dusch innan jag skulle iväg. Nu, har jag precis kommit hem och har ätit, så nu sitter jag i soffan i vanlig ordning.
//
I morron äre t-t-ttorsdag! Sen äre bara friday i'm in love (med löning), en lördag som består av hockey med goda vänner och middag med daddy DJ. Sen bär det av till Systeryster liten. Där jag hoppas på hotellfrulle ala Lopez och en brakmiddag. Som inte består av nudlar och billys panpizza...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0