Sovmorgon

Fick ett mess igår kväll, att jag inte behöver åka till jobbet förren till tio tiden. Me like, så idag har det vart sovmorgon och nu sitter jag och tittar på Katrin Zytomierska på vakna med the voice. Jag har ju läst Katrins blogg sedan hon började, halkade in någon vecka efter att hon började och sen den dagen har jag varit fast. Även om hon var sjuresor roligare när hon var tillsammans med Alex än vad hon är nu. Men jag läser den fortfarande rätt ofta, kanske inte varje dag men så gott som. Nu är jag dessutom helt övertygad om att människan är gravid. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det, antingen tycker jag synd om barnet, eller så kommer hon bli en super mamma...
//
Snart blir det en promenad, för frukosten är redan intagen. Sen iväg till jobbet och lite senare en dejt med SuperDuperLinda.
//
Och träningsvärken, tja, det håller i sig. Det är helt fantastiskt hur jävla otränad man har blivit. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0