Så.

Seriöst. Jag är bitter. Kanske lite av mitt bittraste. Gårdagen var faktiskt riktigt trevlig, tidig tripp till huvudstaden, lite span på grejer, mat match trevligt sällskap - trevligt helt enkelt. 
//
Något som var mindre trevligt, är när tittar på mina händer idag, och när jag känner min egen lukt komma ut ur munnen. Mina armar visar fortfarande tydliga markeringar från två av stadens krogar. Och det är inte längre roligt sär ute, helt seriöst - det suger och jag blir fruktansvärt less på det. Det är inte värt att slänga pengar på en utekväll - så otroligt ovärt.
//
Jag ska inte gå ut här i Gävle på ett tag nu. Och då kanske man ska tillägga att det nog är över en månad sen, förmodligen närmare två, jag sist spenderade en utekväll här. Nu har jag vissa problem med mina tankar, jag tänker sure - jag ska fan aldrig mer dricka alkohol. Det är ett dyrt nöje som sällan är roligt. Men så tänker jag på alla gånger det är roligt, alla gånger man viker sig dubbel av andra anledningar än att tömma magen, alla gånger man faktiskt har svinroligt. Är dom värda att ge upp? Svar nej. Jag vill ju gå ut ibland. Men inte när det ska vara på detta viset.
//
Sen kan jag och säga. Förlåt Alla inblandade för mobilterrorismen jag har utsatt er för i natt, och det gäller både folk i detta landet och i andra. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Kan nog inte säga ordet för många gånger. Är det någon som inte bör ha rätt att använda en telefon efter två glas öl, så är det hon som sitter vid datorn nu.
//
When I say this is it, I really means this is it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0