...så jag börjar nog förstå

Sitter i soffan, Julia sitter brevid och stönar. Ibland skriker hon till och svär, ibland sjunger hon med i nån av alla låtar jag spelar. Julia har intagit Emelies roll, hennes plats i soffan och hennes tv-spel. Enda skillnaden är att Julia inte spelar tv-spel från 89, utan har mer gått på det nyare Super Mario. Vi har bakat pizza och snart knackar kladdkakan på dörren. 
//
Så, snart ska jag gå till dagens sista, och längsta arbete vilket jag inte har någon som helst lust till. Men, vid närmare fyra tiden kommer jag åter igen att åter inta soffan, jag har svårt att se att sängen lockar.
//
Så.

Kommentarer
Postat av: em

jag sager bara det, super mario 3, ar inte det varldens roligaste spel?

2009-10-10 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0